vrijdag 10 juni 2011

wat eet jij als je alleen eet ?

Het komt steeds vaker voor dat ik alleen eet. Mijn dochter trekt haar eigen plan. Tegenwoordig spreken we officieel af wanneer we samen eten. In 2009 kreeg ik van een vriend het boekje ""what we eat when we eat alone". Op deze vraag wordt door een aantal mensen eerlijk antwoord gegeven en dat levert leuke informatie op.


"What we eat when we eat alone"  is de titel van een erg leuk boekje van Deborah Madison uit 2009.Bekijk het filmpje op you tube
Knisperverse witlofblaadjes met houtgerookte zalm en fliebertjes ingemaakte gember. Niks meer aan doen. Beetje vreemde avondmaaltijd maar d'r was verder toch niemand bij.

2 opmerkingen:

Klary zei

maar, dat zou lekker genoeg zijn om met anderen te delen volgens mij...

klarakapucine zei

Nou, dat weet ik wel zeker, maar mensen van de straat plukken gaat me net iets te ver. Ik ga het zeker nog eens maken als er weer wat volk over de vloer komt.