zondag 30 augustus 2009

David Lebovitz in Parijs

Sinds dinsdag verblijf ik in Parijs. Het toppunt van het nuttige verenigen met het aangename. Ik pas op poes en huis in een Parijse buitenwijk en woon tijdelijk op vijf minuten loopafstand van Metrolijn 8 die me regelrecht binnen twintig minuten in het bruisende hart van de lichtstad brengt. Af en toe een populaire plek maar verder probeer ik buiten de gebaande paden te blijven en mijn ochtendkoffie te drinken tussen Parijzenaars. Vandaag, zondag, heb ik een thuisdagje waarvan ik uren heb besteed aan het uitpluizen van de site van David Lebovitz. Een herontdekking. Een geweldige informatieve site van een American in Paris. Mijn opschrijfboekje is aangevuld met vele te bezoeken adressen. Ik vrees dat ik aan de vijf dagen die me hier resten, niet genoeg zal hebben. Voor wie mee wil genieten, klik op de link in de flank. Volgend weekend zal deze blog hopelijk worden aangevuld met berichten en beeldmateriaal over de franse hoofdstad.A bientot !

Geen opmerkingen: