zaterdag 1 september 2007

zongerijpte olijfjes

Nieuw, althans voor mij, op de schappen van Albert Heijn, potjes met kleine zwarte, ontpitte olijfjes. Zongerijpt staat op het etiket. Zouden ze ook rijpen zonder zon vraag je je af. Hoe dan ook, ik ben er blij mee want ze lijken op de kleine Nicoise olijfjes uit Zuid Frankrijk waar ik dol op ben. Het is altijd even uitproberen met die tapas in potjes. Produkten van Sacla vertrouw ik inmiddels volkomen sinds ik bijna het hele assortiment heb uitgeprobeerd. Een vervelende bijkomstigheid van dit merk is dat het duur is. De komst van goedkopere, kwalitatief goede produkten is welkom. We probeerden de met kaas gevulde minipompoentjes van het huismerk AH die op een schaal van 1 tot 10 een 7 scoren.De olijfjes krijgen van ons een 8.

Geen opmerkingen: