zondag 2 september 2012

zomer diner

Eén van de tradities van het hof waar ik nu ruim acht maanden woon, is de jaarlijkse zomermaaltijd. Vrijdag maakte ik voor dertig personen een bolognese saus en een ratatouille voor de vega's. Voor toe een tiramisu.
Zaterdag 1 september was gelukkig een mooie droge dag zodat we een Italiaans decor, met tafel onder de boom, konden realiseren. Lekker brood, mooie olijfolie, wijn, pasta, een romig dessert en niet te vergeten een perfect team voor de voorbereidingen en de bediening, zorgden voor een meer dan geslaagde avond.


4 opmerkingen:

Balsemien zei

Heerlijk! En mooie stoelen ;-))

klarakapucine zei

Dank. De stoelen zijn zorgvuldig door hofbewoner Pieter verzameld op tweedehands markten en brocantes.

Anoniem zei

Hoi,
Kan het kloppen dat er geen e-mailadres op je blog staat? Ik heb een vraagje.
Zou je me kunnen mailen op jerrel@serviesshop.com?
Groeten Jerrel

Anoniem zei

Hi Klara,

Ik zou met je willen linkruilen. Maar ik zie ook geen contact informatie. Mijn website is www.foodstyliste.nl en mijn email info@foodstyliste.nl

Groet, Anoek