woensdag 15 juli 2009

kruiderij

Volgende week reist er een kleine familiedelegatie af naar La Douce France. Aangezien ik er dit jaar zelf niet kom (tenminste niet op een markt of een megasuper) gaat er een boodschappen/verlanglijstje mee. Naast walnootolie, enkele maille-producten, een royale paarse knoflookstreng en de waanzinnig lekkere crepes dentelles, staat er een doosje bouquet garni blokjes op het lijstje(x 3). Gewoon weer zo'n leuk frans boodschapje wat ook in Nederland op de schapjes zou moeten staan.

Mijn alternatieve kruidenrek is opgeruimd. Ik kan altijd weer genieten van het nieuwe overzicht. Maar waarom ik 3 potjes dragon heb blijft een raadsel. Het alternatieve rek is overigens een groot zinken dienblad dat ik in de kast iets schuin heb geplaatst door er een blok hout onder te zetten. In één oogopslag zie wat je hebt. Ben nog steeds blij met deze toevallige vondst.

Geen opmerkingen: