zaterdag 21 september 2013

Cafetiere Thermique


















Dit is het verhaal :  
Voor huiskamer- lunchrestaurant N O E N wilde ik graag een cafetiere waarin koffie warm blijft. Na zoeken op internet vond ik een hele mooie van het merk La Cafetiere. Het zoeken naar verkoopadressen in Nederland leverde niets op, waardoor ik het vermoeden kreeg dat ze niet in Nederland te koop zijn. Wel te bestellen via Amazon. 
Vandaag liep ik met mijn moeder door Amsterdam. Het was druk in de stad en halverwege de bloemenmarkt op het Singel besloot ik even een slinger richting Reguliersdwarsstraat te maken om de mensenmassa te ontlopen. We stonden ineens voor de etalage van kookwinkel Studio Bazar. In de etalage stond een aanbieding van glazen cafetieres van het merk La Cafetiere. Ha, zouden ze dan ook misschien............ En jawel de dubbelwandige roestvrijstalen cafetiere bleek in voorraad.

( ik kreeg 'm. Van mijn moeder)