zondag 7 september 2008

platteland

Altijd wanneer ik op het platteland kom denk "Wat doe ik in godsnaam in Amsterdam?" Bij de aanblik van ruimte en van groen krijg ik visioenen van een countrylife. Het zou er best nog eens van kunnen komen, hoewel . Eén van de leukste dingen op het platteland is toch wel het zelf plukken van wat de aarde geeft. Tijdens onze gezinsvakanties in Engeland was PYO > pick your own, één van de favoriete uitjes. Eindeloos frambozen en aardbeien plukken. Niets is lekkerder dan dat wat jezelf hebt geplukt. Met deze herinnering in het achterhoofd bedacht ik dat het een goed idee zou zijn om een inventarisatie van zelfplukadressen in Nederland te doen en een lijst samen te stellen. Vandaag ontdekte ik de site waardoor ik het wiel niet zelf hoef uit te vinden. Althans, er is een begin.
Wanneer je kijkt op de site van de vrienden van het platteland vind je een aantal zelfpluk adressen . Voor wie dit leest en een aanvulling kan geven, graag! Geef een reactie op dit bericht en laat de adresgegevens van het nwe zelfplukadres achter. Zo wordt het wellicht een interessante lijst.

Geen opmerkingen: