zaterdag 8 mei 2010

Braque

Lovende woorden voor restaurant Braque in de Albert Cuypstraat op het "niet markt" gedeelte. De foto bij de Parool-recensie vind ik erg opwindend door de Parijserige uitstraling. Als we Johannes mogen geloven serveren ze er onder andere een vitello tonnato "to die for" en een overheerlijke bouillabaise. Die overigens niet aan mij is besteed daar ik niet van vis kan genieten. Het dessert in de vorm van een stoofpeertjestatin sla ik daarentegen niet af. Ik wil erheen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hee karin! we gaan snel als kaar+em+juud+bieb-uitje naar braque want dit is mama's favoriete spot!
en ik ben de enige vd familie die er nog niet heeft gegeten!
x bibi

Emma Josephine zei

JAAAAA!!!!!!xx

klarakapucine zei

Bon idee ! Hebben jullie als eens bij de Libanees Beirouth in de Kinkerstraat gegeten? Misschien ook iets voor een Juudbiebemkaar-uitje.